Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Αφηγούμαστε ψηφιακά!



Χρησιμοποιώντας το διαδικτυακό εργαλείο Little Bird Tales οι μαθητές της Α΄-Β΄και Γ΄-Δ΄ τάξης δημιούργησαν ψηφιακές ιστορίες στα πλαίσια των μαθημάτων της Μελέτης Περιβάλλοντος, της Ιστορίας και της Ε. Ζώνης. Συγκεκριμένα οι μαθητές της Α΄-Β΄τάξης δημιούργησαν δύο ιστορίες: Την ιστορία της καταιγίδας που αναφέρεται στον κύκλο του νερού και την ιστορία της πριγκίπισσας φιλίας η οποία ήταν έμπνευση των μαθητών στα πλαίσια του προγράμματος της συναισθηματικής αγωγής με το οποίο ασχολούνται από την αρχή της χρονιάς. Οι μαθητές της Γ΄-Δ΄τάξης βασισμένοι στο βιβλίο της ιστορίας της Γ΄τάξης εικονογράφησαν τις περιπέτειες του Οδυσσέα στο δεκάχρονο ταξίδι του από την Τροία ως την Ιθάκη. Τις ιστορίες μπορείτε να διαβάσετε και να ακούσετε παρακάτω.

    Η ιστορία της καταιγίδας

            Η ιστορία της πριγκίπισσας Φιλίας

                 Οι περιπέτειες του Οδυσσέα


Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Πασχαλινές κατασκευές

Τελευταία μέρα πριν το κλείσιμο για τις πασχαλινές διακοπές το σχολείο μας λειτούργησε σαν μικρό εργαστήρι πασχαλινών κατασκευών. Μετά τον πρωινό εκκλησιασμό όλοι οι μαθητές συγκεντρωθήκαμε σε μία αίθουσα για να φτιάξουμε τις πασχαλινές μας λαμπάδες! Κάποιοι βάψαμε και πασχαλινά αυγά ενώ κατασκευάσαμε και κάρτες για τους μακρινούς μας φίλους με τους οποίους υλοποιούμε πρόγραμμα Ε-twinning.


Πασχαλινές Κάρτες για τους φίλους μας στη Μυτιλήνη 




Αυγά βαμμένα με γκοφρέ χαρτόνι και αυγοθήκες









Πασχαλινές λαμπάδες με σχέδια από τσόχα





Kαλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους!!



Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Αρχαίας Τεχνολογίας στο Κατάκολο

Στις 31/3/2015 το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στο Μουσείο Αρχαίας Τεχνολογίας (Κώστα Κοτσανά) που βρίσκεται στο όμορφο λιμανάκι του Κατακόλου του Ν. Ηλείας. Μετά από μια διαδρομή περίπου δύο ωρών με το λεωφορείο φτάσαμε στη μικρή πλατεία του Κατακόλου όπου γευματίσαμε και παίξαμε στην παιδική χαρά! Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το Μουσείο όπου μας περίμενε η ξεναγός με χαρά και διάθεση για αναλυτική ξενάγηση. Είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια πολύ καλή γεύση από μια σχετικά άγνωστη πτυχή του αρχαιοελληνικού πολιτισμού θαυμάζοντας εκθέματα -αρκετά εκ των οποίων διαδραστικά- όπως τα αυτόματα θέατρα των αρχαίων Ελλήνων, το πρώτο λειτουργικό ρομπότ της ιστορίας (υπηρέτρια φίλωνος), την ευφυή οινοχόη του Φίλωνος, το ξυπνητήρι του Πλάτωνα, την κούπα του Πυθαγόρα, τον υπολογιστή των Αντικυθήρων  αλλά και πολλά μουσικά όργανα της αρχαιότητας. Μετά το τέλος της ξενάγησης δεν παραλείψαμε να κάνουμε μια βόλτα στον πεζόδρομο κατά μήκος του λιμανιού και να φάμε το πρώτο (για κάποιους) παγωτό!! Ήταν μια ξεχωριστή επίσκεψη που θα θυμόμαστε!




Παιχνίδι στην παιδική χαρά





Η είσοδος του Μουσείου.



Η κούπα του Πυθαγόρα και η οινοχόη του Φίλωνος.



Το ξυπνητήρι του Πλάτωνος.





Το πρώτο ρομπότ (Υπηρέτρια του Φίλωνος)


Πυροσβεστική αντλία.
Ελεύθερη περιήγηση στην αίθουσα μετά την ξενάγηση.


Ξενάγηση στο μουσείο αρχαίων μουσικών οργάνων.

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

6 Μάρτη- Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας πραγματοποιήθηκαν σήμερα στο σχολείο μας μια σειρά από εκδηλώσεις που περιλάμβαναν παρακολούθηση βίντεο και συζήτηση, τραγούδι και εικαστικές δημιουργίες.
Το υλικό με τα βίντεο που παρακολουθήσαμε μπορείτε να δείτε πατώντας την παρακάτω διεύθυνση: http://www.onevibefilms.com/bullying/greek/
Τα βίντεο περιέχουν περιστατικά σχολικής βίας που περιγράφονται από την πλευρά του θύματος, του θύτη αλλά και του παρατηρητή. 
Μετά τη συζήτηση που ακολούθησε ακούσαμε το παρακάτω τραγούδι το οποίο ήταν η αφορμή να δημιουργήσουμε μια αφίσα κατά της σχολικής βίας.










Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Καλώς ήρθες άνοιξη!

Την πρώτη ηλιόλουστη μέρα του Μάρτη οι μαθητές της Γ΄και Δ΄τάξης του σχολείου μας έκαναν ένα μικρό περίπατο στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης περιβάλλοντος για να καλωσορίσουν την άνοιξη! Προορισμός μας ήταν  το κοντινό στο σχολείο μας εκκλησάκι του Αγίου Αθανασίου. Αφού φτιάξαμε τα παραδοσιακά μαρτάκια, ξεκινήσαμε τη δημιουργία φυτολογίου κολλώντας φυτά που είχαμε συλλέξει σε προηγούμενο περίπατο. Στη συνέχεια μεταφυτεύσαμε σε χώμα τις φακές που είχαμε προηγουμένως φυτρώσει σε κεσεδάκια στην τάξη. Ο περίπατος τελείωσε με την ανάγνωση του βιβλίου της Φυλλιώς Νικολούδη "Το χαρούμενο λιβάδι".